Aplikace Strojmex
Pro společnost Agromex jsme vyvinuli on-line nástroj na podporu a zprocesování obchodních případů. Databázový systém je určený pro obchodníky, kteří zjišťují skladové a výrobní možnosti, aby tak mohli zákazníkům nabídnout ty nejvhodnější stroje a příslušenství s co nejkratší dodací lhůtou.
- Zrychlení firemních procesů
- Zmenšení chybovosti
- Fungování napříč 10 pobočkami
- Postaveno na aplikaci IntraMax Premium
Cíle a výsledky
Integrované řešení
Nové řešení pro správu a optimalizaci prodeje zemědělských strojů a příslušenství nahradilo starý systém komunikace mezi jednotlivými pobočkami.
Komplexní řešení pro obchod
- Analýzy a testování
- Návrh nové struktury nástroje
Importní a exportní nástroje - UX/UI na míru
- Podpora po spuštění
- Dohled a údržba
Klíčové komponenty projektu
Skupiny uživatelů
Schvalování, rezervace a provádění dalších operací dle přiřazených rolích uživatelů. Prodejci mohou přesunout stroj ze skladu na své pobočky, kde může být stroj x dní rezervován, prodán nebo odeslán zpět na sklad. Tyto úkony pak autorizuje vedoucí pobočky. Produktoví manažeři a top management má zase přehled o celkovém stavu a ekonomickém aspektu operací. Každá role má své specifické úkoly a odpovědnosti, které přispívají k efektivnímu provozu systému.
Efektivní řízení infrastruktury
Systém slouží jako přehled jednotlivých strojů a příslušenství v rámci všech poboček a centrály. Tímto způsobem poskytuje rychlý přístup k důležitým informacím o každé položce a umožňuje efektivní řízení.
Časová osa
Jedinečným prvkem je dynamická časová osa pro jednotlivé stroje a stavy. Tato vizuálně a barevně odlišená osa poskytuje uživatelům celkový přehled o aktuálních stavech strojů a zařízení, což umožňuje uživatelům snadnou identifikaci problémů a optimalizaci plánování.
Univerzálnost nástroje
Strojmex je nástroj vhodný pro všechny manažery, prodejce, vedoucí i zákazníky.. Jeho univerzálnost umožňuje jeho integraci do širokého spektra aplikací a procesů. Bez ohledu na to, zda spravujete prodej zemědělských strojů, automobilů či jiných strojů a produktů, Strojmex je flexibilní a přizpůsobitelný, aby vyhovoval všem potřebám.
Notifikace a nastavení práv
Správa Strojmexu se zaměřuje na efektivní řízení všech procesů spojených s importy hromadných strojů a příslušenství, včetně stavů importů. Klíčovým prvkem je katalog, který umožňuje řádnou kontrolu a sjednocení v rámci nástroje sloužící při importech s možností rozšíření/editace. Kromě toho je možné v této správě definovat časové intervaly a notifikace, které informují o jakýchkoliv změnách v stavech, což zajišťuje rychlou reakci a efektivní řízení.
Rádi s vámi probereme váš projekt.
Projektový manager
Lukáš Voplakal