Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Gelato della Vita

Kdo by si rád nedal GELATO! My všichni v UVM milujeme výbornou zmrzlinu, a proto jsme s nadšením přivítali možnost podílet se na zrodu nového projektu úplně od začátku. Velmi si vážíme toho, že můžeme u nás v Liberci dát “jméno” novému projektu a pomoci mu tak růst. Taky se tak těšíte až GELATO della VITA ochutnáte?

  • Osvědčené italské receptury
  • Kvalitní suroviny
  • Web, brand, marketing

Cíle a výsledky

1 / 4
Vytvořit zcela nový brand, který upoutá pozornost
Splněno
2 / 4
Návrh loga
Počet navržených variant
4
3 / 4
Nové webové stránky
Splněno
4 / 4
Fotomateriál a jeho postprodukce
Počet nafocených fotek přes
50 ks
Komplexní balíček služeb od tvorby po kampaně

Integrované řešení

Cílem naší práce bylo pomoci Gelato della Vita s prezentací na sociálních sítích a získat nové zákazníky prostřednictvím kvalitního grafického designu, atraktivní fotografie produktů a moderního, uživatelsky přívětivého, webového portálu.

Webové stránky

  • Tvorba webu
  • UX/UI

Studio

  • Tvorba obsahu
  • Tvorba loga
  • Brand manuál
  • Foto produkce

Klíčové komponenty projektu

S důrazem na UX

Brand manuál

Připravili jsme zcela nový brand manuál s jasnými pravidly, který vystihuje příběh, hodnoty a filozofii značky. Obsahuje několik klíčových prvků, které jsou důležité pro prezentaci. Ukázka obsahuje různé varianty loga a jeho ochrannou zónu, která zajistí, že logo bude prezentováno v souladu s jeho významem. Zároveň jsme zakázali určité varianty, aby se zabránilo jeho znehodnocení. Byla stanovena konkrétní barevnost, písmo a kromě toho jsme vysvětlili, jakými elementy a fonty by měly být doplněny prezentace.

Nový web

V rámci tvorby webu jsme využili moderní technologie a přístupy k vytvoření responzivního a rychlého webu, který bude dobře fungovat jak na desktopu, tak i na mobilních zařízeních. Důraz jsme kladli na vizuální stránku webu a na snadnou orientaci uživatele. Webový portál je snadno editovatelný, přehledný a přináší důležité informace o nabídce zmrzliny, místech, kde je možné ji zakoupit, a o lidech, kteří stojí za touto značkou.

Tvorba grafiky

Grafické prvky jsme využili na mnoha různých místech. Tvořili jsme design pro polep auta, který vystihuje atmosféru italské zmrzliny. Pro prezentaci na akcích jsme vytvořili stand up banner, který upoutává pozornost a má profesionální vzhled. Polep prodejní vitríny zase vytváří nepřehlédnutelný prostor pro prezentaci nabízených příchutí. Navrhli jsme také kelímky pro podávání zmrzlin, které nesou prvky designu firmy a zároveň poskytují praktickou funkčnost. V neposlední řadě jsme vytvořili samolepky nebo návrhy pro uniformy zaměstnanců. Celkově jsme se snažili vytvořit kreativní a jedinečný design, který vystihuje filozofii firmy a zaujme zákazníky.

Fotografování

Měli jsme na starost i tvorbu produktových fotografií zmrzliny, které jsou určeny pro webové stránky a sociální sítě. Fotili jsme v profesionálním ateliéru, kde jsme využili kvalitní techniku a osvětlení, aby byly fotografie co nejvíce přitažlivé. Při pořizování fotografií jsme dbali na to, aby vynikly nejen samotné kelímky se zmrzlinou, ale také celková atmosféra “zmrzliny života”. Výsledné fotografie jsou používány pro prezentaci a podpoření prodeje produktů.

Rádi s vámi probereme váš projekt.

Projektový manager
Lukáš Voplakal

+420 777 045 932
voplakal@uvm.cz

Dejte nám vědět o svém záměru

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním uvedených osobních údajů.

Prohlédněte si případové studie

Dodáváme úspěšná online řešení