iQLANDIA
Pro iQLANDII, jedno z největších science center v České republice, dodáváme kompletní online služby. Začátek spolupráce zahrnoval především analýzu výchozího stavu online řešení, marketingu i externích služeb a aplikací.
- 12 sálů, stovky exponátů
- Desítky expozic
- 4 oddělené provozy
Cíle a výsledky
Integrované řešení
Po vstupní analýze a realizaci všech komponent včetně propojení s interními systémy (pokladní systém, systém planetária, účetní systém) následovalo úspěšné spuštění do ostrého provozu. Projekt jsme obratem začali intenzivně sledovat v ostrém provozu a pro podporu prodeje spustili online marketingové kampaně ve vyhledávání (PPC) i na sociálních sítích. Na základě dat dostupných z pokročilé analytiky máme řadu poznatků, které nám umožní portál i dále zlepšovat.
Tvorba
- Analýzy a testování
- UX/UI
- Tvorba webu
- Tvorba e-commerce řešení
- Rezervační systém
- Dohled a údržba
Kampaň
- Vstupní studie
- Nastavení pokročilého měření
- Kampaně na sociálních sítích
- Průběžné analýzy a průzkumy
- Marketingová podpora a průběžný rozvoj
Studio
- Tvorba obsahu
- Kreativa online reklamních kampaní
Pokročilá technika
Komunikace odlišným cílovým skupinám
Jednotlivé provozy jsou nyní srozumitelněji prezentovány cílovým skupinám – rodiče malých dětí zajímajících se o iQPARK, starší děti a dospěláci navštěvující iQLANDII a dále například komunikace učitelům. Použili jsme rozbalovací rich menu, které přehledně zobrazí celou strukturu centra.
Online prodej vstupenek a voucherů
Proces zakoupení vstupenky je nyní podstatně zjednodušen a zrychlen. Zákazník je lépe a komfortněji veden k nákupu vstupenek a permanentek. Samozřejmostí je platba kartou a elektronické dodání vstupenek zákazníkům.
Rezervační systém pro kino v iQPLANETÁRIU
Nákup místenky v planetáriu má přepracované napojení na interní systém a je tak rychlejší a jednodušší. Zákazník vybírá z pohledu “kina” a může na sedačky použít i zakoupené vouchery. Vše lze zrealizovat a ihned zaplatit online.
Propojení s interními systémy iQLANDIE
Kompletním redesignem prošlo napojení na interní systém prodeje vstupenek. Systém je nově více monitorován a vybaven pojistkami při selhání systémů třetích stran.
Online kampaně
Po spuštění webu jsme zvládli zrealizovat jak vánoční kampaň (GA, FB), tak i následné FB kampaně pro rok 2020. V kampaních jsme dosáhli výrazně lepších výsledků v ceně reklamy i jejím zásahu cílové skupiny.
Rádi s vámi probereme váš projekt.
Projektový manager
Lukáš Voplakal