Louda Auto
Kompletní redesign webového portálu Louda.cz a navazujících aktivit. Louda Auto je přední hráč na poli prodeje nových a ojetých vozů v ČR. 10 zastoupených značek, 15 autosalónů a desítky tisíc prodaných vozů mluví za vše.
- 10 značek
- 15 autosalónů
- Tisíce prodaných aut
Cíle a výsledky
Integrované řešení
Věnovali jsme se problematice rychlosti načítání a výkonu. Podařilo se nám také zvýšit organickou návštěvnost skrze úspěšné SEO. V další etapě jsme podpořili online kampaní probíhající televizní kampaň a v maximální možné míře zvýšili její účinnost.
Tvorba
- Tvorba webu
- UX/UI
- Tvorba e-commerce řešení
Kampaň
- SEO
- Měření
- Analýzy a průzkumy
- Podpora po spuštění
- PPC kampaně
Studio
- Tvorba obsahu
- Foto produkce
Klíčové komponenty projektu
Prezentace vozů
Vozy jsou nyní lépe a uživatelsky přehledněji prezentované. Oddělené jsou kategorie nových vozů, ojetých vozů a kategorie operativního leasingu. Design je oproti předchozí verzi konverznější.
Nový design homepage zdůrazňuje akční nabídky.
Filtrování
Implementováno je pokročilé načítání obsahu (partial-update), které nevyžaduje obnovení celé stránky a obnovuje pouze relevantní část stránky.
Propracovaný systém filtrování tisíců vozidel.
Prezentace služeb
Prezentace nyní lépe odráží komplexnost služeb celé skupiny jako partnera mobility. Zajištěny byly i chybějící autentické fotografie.
Systém pro tvorbu optimalizovaných landing pages.
Kariérní web
Lépe a přehledněji je organizován obsah, do kterého jsme též zajistili autentické fotografie v prostorách sídla, prodejny a servisu zákazníka.
Propracovaný systém filtrování volých pozic
Kampaň
Realizovali jsme internetový follow up televizní kampaně jako součást integrovaného marketingu. Důležitou komponentou byly jak existující, tak na míru zhotovené nástroje pro vyhodnocení efektivnosti kampaní.
Nový design homepage zdůrazňuje akční nabídky.
Galerie
Rádi s vámi probereme váš projekt.
Projektový manager
Lukáš Voplakal